Nieuws van de MR

ingevoerd op 23-09-2017

Hieronder een aantal punten uit de MR-vergadering van afgelopen dinsdag 19 september 2017, de eerste MR-vergadering van dit schooljaar. Deze punten staan hieronder ter informatie. Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u kunt mailen naar mr@hetklimduin.nl of één van de leden even aanspreken. 

 

* Paul bedankt de MR voor de goede samenwerking. Sakia, de interim directeur, stelt zich voor.

* Ook Saskia zal aandacht gaan besteden aan het op tijd komen op school en het op tijd kunnen starten met de lessen.

* De volgende vergadering zullen het schoolontwikkelplan en de begroting worden voorgelegd aan de MR.

* Saskia informeert over punten als Personeel en geeft aan de komende informatieavond de ouders te informeren over de resultaten van de tevredenheidsenquete van vorig jaar. 

* De oudergeleding van de MR wordt onder andere geinformeerd over de extra aandacht voor de eerste schoolweken. Aandacht voor het vormen van een fijne groep, waarin goed samengewerkt kan worden (Gouden Weken) en de gang van zaken rond de Startgesprekken. 

* Het jaarverslag van de MR wordt besproken en zal na de informatieavond van de OR op de website worden geplaatst. De informatieavond waarin Saskia iets zal vertellen over de tevredenheidsmeting en waarin de MR ook even het woord krijgt. Deze avond wordt nog gepland en zal ergens in oktober/november worden georganiseerd. U krijgt van de OR nog een bericht. Zij organiseren de avond.

 

Tot zover. Hartelijke groet, Dineke Smit-Romkema, voorzitter MR Het Klimduin